つきみ野 鉄龍山


大和市つきみ野にある
美味しいお店を発見。
鉄龍山という中華料理店です。

I found a good Chinese restaurant in Tukimino, Yamato-city.
The name of the restaurant is "Tetsuryuzan".

週末はいつも混んでるし
平日も結構お客さん入っていて気になるお店の一つでした。
平日のランチ食べにいきました。

They are usually busy on weekends. Even though weekday, they seem busy as well.
I went have a weekday lunch.


お店のおすすめ四川担々麵を注文。
スープがすごい濃厚で胡麻&クリーミー感で満天。
すごい美味しかった!

Their recommended dish was Tan-Tan noodle, spicy and creamy sesame taste noodle.
It was sooo delicious.










美味しかったので2週間後に
またランチに行っちゃいました(笑)
I went back the restaurant two weeks later, because it was so yummy and ordered fried rice lunch set.

昔ながらのチャーハンセットというのを注文。





Fried rice was pretty yummy:)

チャーハンもかなりいけてる。
さすが美味しさの秘訣は
ラードと書いてあるだけあるね(笑)

セットのラーメンは普通な味でした。


お店の雰囲気も良く女性一人でラーメン食べに気軽に行けます。
下記のサイトでたまに食レポ載せてます😛

鉄龍山口コミ シンクロライフ






コメント

このブログの人気の投稿

セリアの調味料入れ

チリコンカンとコーンブレッド

ニューデリー つきみ野